Ungdomsskolen

Velkommen til Ungdomsskolen Frederikshavn

Til alle unge mellem 12 og 18 år tilbyder Ungdomsskolen et spændende og varieret udbud af fritidsaktiviteter og muligheder for at indgå i udviklende fællesskaber på tværs af alder og geografi.

De kommende år betyder nye venner, nye interesser, store oplevelser og starten på et ungdomsliv, der rækker langt ind i fremtiden - og vi glæder os til at være en del af rejsen.

Ungdomsskolen samarbejder med fremtidens voksne om at bidrage til, at der skabes rammerne for et aktivt og endnu bedre ungdomsmiljø i hele Frederikshavn Kommune.

Vi kan tilbyde et aktivt medspil, hvor du som ung kan udvikle dig selv og styrke dit sociale netværk, møde nye og gamle venner og hvor vi sørger for, at du møder dygtige, engagerede og ansvarsbevidste medarbejdere.

Ungdomsskolen er stedet, hvor du kan afprøve og udvikle dine evner indenfor en bred række af fag og aktiviteter - nogle af kortere varighed og andre over en længere periode.

Din deltagelse og engagement i de fag og aktiviteter, som du vælger at tage del i, kan således være med til forme de nuværende og fremtidige hold og aktiviteter, så du er altid velkommen med nye ideer og forslag til fremtidige aktiviteter - brug din medindflydelse aktivt, så du får mange oplevelser, viden og erfaringer med dig i rygsækken i dit fremtidige ungdoms- og voksenliv.

God fornøjelse med ungdomsskolens aktiviteter